LOMCEri EZ

LOMCEri EZ

2015-06-05

ANSOTEGIK URTEBETEZ BERRIZTU DU KONTRATUA



Jon Ansotegi “oso pozik” azaldu da klub txuri urdinarekin kontratua luzatu ostean. Onela esan du Ansotegik:“Hogei urterekin etorri nintzen etxe honetara, beti bikain tratatu naute, dena ematen saiatu naiz eta horrela jarraituko dut”. Atzelariakaitortu egin du Reala “dena da niretzat. Gizona egin naizen lekua eta bizi erdia pasa dudana. Harreman berezia dut dena eman didan klub honekin. Nik bueltatzen saiatzen naiz”. Ansotegik dagoeneko datorren denboraldian pentsatzen ari da. “Orain atseden hartzeko garaia da baina uztailaren 4an prest egon behar dugu hasteko. Badakigu hobeto egin dezakegula eta datorren denboraldia garrantzitsua izan behar da eta ondo hasi behar dugu”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario